Home | Settings | Register | Calendar | Members | FAQ | Search | P!nksPage.com

 

The official P!nk forums The official P!nk forums > All things P!nk > P!nk Everything! > Bonn, Germany. Who's going?
Pages (6): « First ... « 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
Veron!ka
#1 Video and Single Level

Registered: Dec 2003
Location: ikea-land
Posts: 1039

yay...more people from here!!!

I think...(well I know ) it's gonna be a great show...as always

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 08:17 AM
Veron!ka is offline Click Here to See the Profile for Veron!ka Click here to Send Veron!ka a Private Message Find more posts by Veron!ka Add Veron!ka to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Moan Alecia
Ultra P!nk Forum Admin

Registered: Feb 2003
Location: Living In My World
Posts: 19782

You gotta take a group picture for the board

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 08:25 AM
Moan Alecia is offline Click Here to See the Profile for Moan Alecia Click here to Send Moan Alecia a Private Message Visit Moan Alecia's homepage! Find more posts by Moan Alecia Add Moan Alecia to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Love<3P!nk
Triple Platinum Record Level

Registered: Feb 2003
Location: Germany
Posts: 12570

quote:
Originally posted by AngelBJ
*raises hand*

I'm going

@ love<3p!nk: gotta love your new avatar!!



thought about what u said yesterday

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 08:27 AM
Love<3P!nk is offline Click Here to See the Profile for Love<3P!nk Click here to Send Love<3P!nk a Private Message Visit Love<3P!nk's homepage! Find more posts by Love<3P!nk Add Love<3P!nk to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Veron!ka
#1 Video and Single Level

Registered: Dec 2003
Location: ikea-land
Posts: 1039

quote:
Originally posted by Moan Alecia
You gotta take a group picture for the board


good idea!!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 08:33 AM
Veron!ka is offline Click Here to See the Profile for Veron!ka Click here to Send Veron!ka a Private Message Find more posts by Veron!ka Add Veron!ka to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Love<3P!nk
Triple Platinum Record Level

Registered: Feb 2003
Location: Germany
Posts: 12570

quote:
Originally posted by Moan Alecia
You gotta take a group picture for the board


of course we also did in luxembourg for the german board...

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 08:39 AM
Love<3P!nk is offline Click Here to See the Profile for Love<3P!nk Click here to Send Love<3P!nk a Private Message Visit Love<3P!nk's homepage! Find more posts by Love<3P!nk Add Love<3P!nk to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Moan Alecia
Ultra P!nk Forum Admin

Registered: Feb 2003
Location: Living In My World
Posts: 19782

quote:
Originally posted by Veron!ka
good idea!!


quote:
Originally posted by Love<3P!nk
of course ...


Yeah U totally gotta do it!!! it'll be a fun piccy to see

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 08:41 AM
Moan Alecia is offline Click Here to See the Profile for Moan Alecia Click here to Send Moan Alecia a Private Message Visit Moan Alecia's homepage! Find more posts by Moan Alecia Add Moan Alecia to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Millionaire
World Tour Level

Registered: Jan 2004
Location: Switzerland
Posts: 705

Im coming!!!
*wants to be in the group picture,too*

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 09:55 AM
Millionaire is offline Click Here to See the Profile for Millionaire Click here to Send Millionaire a Private Message Find more posts by Millionaire Add Millionaire to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
L!nn
Moderator

Registered: Feb 2003
Location: south of norway
Posts: 16141

*Is hopefully going!*

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 10:15 AM
L!nn is offline Click Here to See the Profile for L!nn Click here to Send L!nn a Private Message Find more posts by L!nn Add L!nn to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Love<3P!nk
Triple Platinum Record Level

Registered: Feb 2003
Location: Germany
Posts: 12570

quote:
Originally posted by L!nn
*Is hopefully going!*


really????? THATS AWESOME!!!!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 10:15 AM
Love<3P!nk is offline Click Here to See the Profile for Love<3P!nk Click here to Send Love<3P!nk a Private Message Visit Love<3P!nk's homepage! Find more posts by Love<3P!nk Add Love<3P!nk to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
AngelBJ
2nd Grammy Level

Registered: Feb 2003
Location: Munich/Germany
Posts: 2358

quote:
Originally posted by L!nn
*Is hopefully going!*


for real?!! we gotta meet in order to get some good booty-shots - lmfao!!! (you know i'm good in that - hehe)

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 10:29 AM
AngelBJ is offline Click Here to See the Profile for AngelBJ Click here to Send AngelBJ a Private Message Find more posts by AngelBJ Add AngelBJ to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
L!nn
Moderator

Registered: Feb 2003
Location: south of norway
Posts: 16141

quote:
Originally posted by Love<3P!nk
really????? THATS AWESOME!!!!


Yup - me, Veronika, Lotta and Hege

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 10:35 AM
L!nn is offline Click Here to See the Profile for L!nn Click here to Send L!nn a Private Message Find more posts by L!nn Add L!nn to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
L!nn
Moderator

Registered: Feb 2003
Location: south of norway
Posts: 16141

quote:
Originally posted by AngelBJ
for real?!! we gotta meet in order to get some good booty-shots - lmfao!!! (you know i'm good in that - hehe)


Sounds like a plan!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 10:35 AM
L!nn is offline Click Here to See the Profile for L!nn Click here to Send L!nn a Private Message Find more posts by L!nn Add L!nn to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
AngelBJ
2nd Grammy Level

Registered: Feb 2003
Location: Munich/Germany
Posts: 2358

quote:
Originally posted by L!nn
Sounds like a plan!


yay

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 10:37 AM
AngelBJ is offline Click Here to See the Profile for AngelBJ Click here to Send AngelBJ a Private Message Find more posts by AngelBJ Add AngelBJ to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Love<3P!nk
Triple Platinum Record Level

Registered: Feb 2003
Location: Germany
Posts: 12570

quote:
Originally posted by AngelBJ
yay


i also want to take pics with ya
btw luv ur ava too

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 10:42 AM
Love<3P!nk is offline Click Here to See the Profile for Love<3P!nk Click here to Send Love<3P!nk a Private Message Visit Love<3P!nk's homepage! Find more posts by Love<3P!nk Add Love<3P!nk to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Veron!ka
#1 Video and Single Level

Registered: Dec 2003
Location: ikea-land
Posts: 1039

quote:
Originally posted by L!nn
Yup - me, Veronika, Lotta and Hege


yup yup that's us !!!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-26-2004 10:45 AM
Veron!ka is offline Click Here to See the Profile for Veron!ka Click here to Send Veron!ka a Private Message Find more posts by Veron!ka Add Veron!ka to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 09:07 AM. Post New Thread    Post A Reply
Pages (6): « First ... « 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is OFF
 

< P!nk's Page >

Copyright © 2003-2008 Pink's Stuff, Inc.
vBulletin Copyright ©2000 - 2002, Jelsoft Enterprises Limited.